Ervaringen met mediation

Klantervaringen

Het is voor ons heel belangrijk om te weten hoe onze onze klanten het mediationproces bij een mediator van Bmiddl.nl ervaren. Via het onafhankelijke platform Klantervaringen.nl vragen we daarom aan onze klanten om een beoordeling achter te laten hoe het proces bevallen is. We zijn blij om te zien dat we goede reviews en feedback van onze klanten krijgen. Bekijk op Klantervaringen.nl al onze beoordelingen. We worden door onze klanten gemiddeld beoordeeld met een 9.4.

Maak kennis met onze mediatorsContactformulier invullen

Bronvermelding

Rust, luisteren, ontzorgen | 10 / 10

Marc is een vakman, verstaat zijn vak goed en zijn persoonlijkheid maakt dat hij een hele goede mediator is. Rustig, kan goed luisteren en ontzorgt.” — Dirk Derks

Zeer prettige ervaring aan overgehouden | 10 / 10

“Heel duidelijke uitleg, rustige persoonlijkheid uitermate prettig, duidelijk wat de verwachtingen waar voor het vervolg gesprek.” — Petra

Zakelijk, veel kennis en veel oog op de emotionele kant van een scheiding | 9.5 / 10

Tineke Bouwhuis heeft als Mediator mij heel goed door de scheidingsprocedure heen geleid. Naast de zakelijke kant keek ze ook heel erg naar de emotionele kant van de scheiding. Voor de emotionele kant heeft Tineke veel kennis en ook ervaring! Ook was ze onpartijdig. Ze was voor mij maar ook koos ze de kant van mijn ex. Ze wou voor ons beide het beste!” — JFGM

Goede begeleiding | 9.0 / 10

“Onze scheiding werd goed begeleid door Marc. Hij nam voor ons een aantal lastige administratieve taken uit handen. Wij hebben beide het gevoel dat we samen achter het proces konden staan. Dat lijkt mij het doel van een goede mediator. Rustig. Met kennis van zaken. Administratie goed op orde. Komt afspraken altijd na.” — Isabelle

Correct | 8.0 / 10

“Heel correct en op een prettige manier geholpen door Tineke Bouwhuis.” — Hester Jansen

Vertrouwen, professioneel, geduldig | 9.0 / 10

“Gedurende de bemiddeling in het scheidingproces heb ik Natasja Luijmes leren kennen als een profesioneel, rustig en vriendelijke Mediator. Het proces duurde langer dan voorzien, maar dat was vooral te wijten aan de inbrengen van de echtelieden. Vanaf het begin heeft Natasja ons bij de arm genomen, en hebben wij haar in vertrouwen kunnen nemen. In het gehele proces heeft ze de rust en geduld kunnen bewaren, en van onze kant hebben we dit als zeer prettig ervaren. Met uiteindelijk een rustige afsluiting van de Scheiding.” — Willem van Calsbeek

Goede begeleiding | 9.5 / 10

“Erg goede begeleiding gehad van Marc tijdens onze scheiding. Vriendelijk, rustig, en neemt de tijd om het goed uit te leggen en mee te denken.” — Roy

Afhandeling | 10 / 10

Laury heeft zorggedragen voor een snelle en zeer professionele afhandeling.” — John

Ons bijzonder goed bijgestaan bij de scheiding | 9.0 / 10

Marc is een duidelijke mediator die rust en kalmte weet te houden in zijn gesprekken. Goede uitleg van zaken en plezierige omgang. Hij heeft ons buitengewoon goed bijgestaan.” — Roy Kreuzen

Professioneel en warme persoonlijke persoonlijkheid | 10 / 10

Natasja is zeer toegankelijk en professioneel. Achteraf gezien hadden we het alleen niet voor elkaar gekregen. We hebben veel aan haar informatie gehad en ze is zeer oplossingsgericht. We hebben hele goede afspraken met elkaar kunnen maken.” — Marieke uit Meppel

Vriendelijk, duidelijke communicatie en afspraken, komt beloftes na, begripvol | 10 / 10

“Een zeer fijne en adequate vrouw die haar vak verstaat. Ze hielp ons door een moeilijke tijd. Ik heb het als zeer prettig ervaren. dit stuk aan een professional over te laten. Duidelijk communicatie. Zakelijk maar met oog voor de mensen achter ‘de zaak’. Er was dus ook ruimte en begrip voor de emotie die bij een scheiding komt kijken. Alle ruimte voor vragen en ze heeft overduidelijk het beste met beide partijen voor.” — Irma

Basis

Voor klanten waarbij er sprake is van bijvoorbeeld: een huurwoning; meerderjarige kinderen; geen kinderen; alleen een ouderschapsplan maken of laten herzien; beëindiging van de samenleving; enkele gesprekken na de scheiding, om de communicatie te verbeteren.

Inclusief:

  • Gemiddeld 2 tot 3 gesprekken
  • Alleen partneralimentatie berekenen
  • Alleen kinderalimentatie berekenen
  • Vaststellingsovereenkomst / convenant
  • Aanpassingen op het ouderschapsplan
  • Juridische afhandeling
  • Aanvraag subsidie voor rechtsbijstand
  • De mogelijkheid voor een uurtarief

Meest gekozen

Voor klanten waarbij er sprake is van bijvoorbeeld: een koopwoning; zorgverdeling voor de kinderen; huwelijkse voorwaarden; ZZP’ers.

Inclusief:

  • Gemiddeld 4 tot 5 gesprekken
  • Berekeningen kinder- en partneralimentatie
  • Bruto-netto berekeningen, inclusief mogelijke toeslagen
  • Ouderschapsplan
  • Gesprek met kinderen mogelijk
  • Convenant of vaststellingsovereenkomst
  • Voorbereiden of begeleiding gesprekken onafhankelijke hypotheekadviseur
  • Invullen pensioenformulieren
  • Juridische afhandeling

Plus

Voor klanten waarbij er sprake is van bijvoorbeeld: complexe huwelijkse voorwaarden; een B.V. of holding structuur; meerdere woningen; vermogen; samengesteld gezin.

Inclusief:

  • Het aantal gesprekken wordt met jullie onderling afgestemd
  • Berekeningen kinder- en partneralimentatie
  • Bruto-netto berekeningen, inclusief mogelijke toeslagen
  • Vermogensopstelling
  • Ouderschapsplan
  • Gesprek met kinderen mogelijk
  • Convenant of vaststellingsovereenkomst
  • Voorbereiden of begeleiding gesprekken onafhankelijke hypotheekadviseur
  • Voorbereiden of begeleiding gesprekken met de accountant of financieel adviseur
  • Invullen pensioenformulieren
  • Juridische afhandeling

Contact